Ukesplanlegging

Ting går litt i ett for tiden (hørt den før?), så jeg er ikke så flink til å oppdatere bloggen. Her tar jeg selvkritikk og skjønner at det er meg det går på. Jeg vil ha en aktiv blogg, så her gjelder det bare å planlegge tiden bedre. Over ser dere treningsplanen for denne uka. Det ser kanskje voldsomt ut, men Booty Building har kun 6 øvelser per dag og en 12 minutters kardio etterpå, så det tar i underkant av en time hver gang. Fort og gæli, men akk så sykt bra. Har vært mye støl den siste uka for å si det sånn.

Forresten, har en ny favorittoppskrift for tiden:

Dette er en grunnoppskrift og jeg varierer den ofte. Bruker fløte/rømme/yoghurt i stedet for kokosmelk, eller blander inn kokosmel eller egetkvernet valnøtter. Vanligvis spiser jeg med egenrørt syltetøy med rømme, mandelsmør, eller lager de usøte og har spekeskine og rømme på, røkelaks og smørost, og lignende. Disse kan nok også ikke-lavkarbotilhengere spise, tipper de er gode med banan og syltetøy på.

Denne uken skal jeg få postet:
♥  Litt mer om trening (Booty building)
♥  Oppskrifter
♥  Og forhåpentligvis også del 2 i mitt fettartikkelserie.  Mulig det kommer tidlig neste uke, vil gjerne forsikre meg at det jeg skriver er korrekt.

Du kan forresten lese om min erfaring med lavkarbo på Bente sin blogg: Knapper & Glansbilder.

Reklamer
  1. mmmm!

  2. Mandellapper hørtes veldig godt ut!

    • De er veldig gode, funker også med kokosmel eller hasselnøttmel. Kjapt, enkelt og godt 🙂

  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

Reklamer
%d bloggere like this: