Wazzzzuuup?

Ja, jeg vet jeg den siste tiden poster innlegg like sporadisk og utforutsigbar som NAV utbetaler stønader og dette er fordi [lim inn en plausibel unnskyldning] …. fordi …. fordi … jeg vet ikke. Jeg har bare ikke så mye å skrive om? Føler jeg ikke kan være like drivende og engasjerende, som jeg ønsker? At å være halvmotivert, halvglad, halvt alt, ikke er bra nok kanskje.

Denne uka har jeg i hvert fall lagt opp en litt hardere treningsuke, da jeg slakket så fryktelig av forrige uke. Mest fordi ryggen slo seg vrang, og forøvrig er øm og rar enda. Hvis den ikke er bedre om en uke nå så må jeg nesten krype til korset og komme meg til en lege. Mulig jeg har en muskelknute som må knas opp eller noe. Kanskje.  For har aldri hatt så langvarig vondt i ryggen før. Det er ikke like intenst som i starten, så skiveutglidning er det jo ikke, men noe er det, definitivt.

Noen som legger merke til lørdagen? Jeg skal prøve meg på min aller første oppkarbingsdag. Bare for å se om det kan være noe i det. Tenker å gjøre det kontrollert, med grove karbohydrater, men har allerede begynt å drømme om pasta, havregrøt, pizza og popcorn. Herregud, det bare må dokumenteres.

Har du noen erfaringer med oppkarbingsdager? Har det noe for seg når man skal ned i vekt?

Reklamer
    • Mia
    • 8. november 2011

    ja, litt enig med deg der gitt….
    Litt skuffende med denne flotte nye bloggen, også er det svært lite som skjer på den om dagen.
    Er stadig innom å sjekker! 🙂

    Et lite spørsmål på sia her…….
    jeg leste bloggen din fast for noen år siden, og det var en periode jeg husker du skulle prøve deg på treningsopplegget R.Y.P.
    Hvordan gikk det egentlig med det??? jeg fikk det aldri med meg… det var nemlig noe jeg selv vurderte å prøve meg på…
    hva er dine erfaringer????

    Stå på videre! jeg heier på deg! 🙂

    • Ja, jeg følte bare jeg snakket så mye til meg selv, og derfor ble jeg nok litt umotivert. Men, merker det virkelig klør i fingrene. Det kommer med andre ord et innlegg i dag.

      Jeg fikk aldri kommet i gang med RYP, mye fordi jeg måtte ta PT-timer først og lære meg riktig teknikk. Nå har jeg riktig teknikk, men har trent Booty Building, noe jeg tror jeg kommer til å fortsette med frem til jeg har vært igjennom alle fire programmene. Så får vi se. Det viktigste for meg er ikke å bli fitnesstrent, men jeg ønsker fortsatt en lavere fettprosent og en mer strammere fysikk, uten at det skal gå på bekostning av andre interesser jeg har i livet.

      Har du selv blogg eller bare leser? Er så hyggelig å bli kjent med dere som faktisk er innom 🙂

  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

Reklamer
%d bloggere like this: