Denne ukes treningsplanlegging

Eller… en form for plan.

Ryggen min har nemlig verket de siste ukene, og blir bare ikke bedre. Selv om jeg hadde alle mulige planer om å kline til på treningsfronten, må jeg nesten lytte til kroppen. Jeg kan jo ikke risikere at den blir verre.

Så, planen er som følger:

Mandag: Hadde helt fri, gikk som en gammel krok og hadde lite bevegelighet i ryggen.
Tirsdag: Er bedre i dag, men ikke helt. Går hjem fra jobb, samt deler av veien til kjæresten. Omlag 3 timer sammenlagt.
Onsdag: Styrketrening, men kun overkropp/underkropp og ingenting på rygg (annet enn lett tøying)
Torsdag: Mulig jeg er litt sliten etter onsdagens utskeielser, så da blir det tur. Hvis ikke: jogging.
Fredag: Jogge før frokost, 10 km (om ryggen er ok, hvis ikke får jeg løpe intervaller)
Lørdag: Styrketrening (som onsdag?)
Søndag: Tur og sportrening med hund

Og blir ikke ryggen bedre må jeg vel krype til korset, eller rettere sagt, svømme. For det sies å være høyst effektivt. Om jeg ikke da drukner av kjedsomhet.

Reklamer
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

w

Kobler til %s

Reklamer
%d bloggere like this: